Opret e-Boks

Det kræver ingen nye adgangskoder at bruge e-Boks

Du skal blot logge på med NemID eller din Digital Signatur.

Sådan bliver du bruger

Du skal bruge NemID eller Digital Signatur for at oprette dig som bruger af e-Boks.

  1. Vælg Opret privat, hvis du er privatperson eller Opret erhverv, hvis du vil oprette en virksomhed som bruger af e-Boks.

  2. Herefter vil du blive ført igennem et enkelt oprettelsesforløb, hvor du kan indtaste din e-mail-adresse og acceptere vilkår for brug af e-Boks.

  3. Endelig skal du vælge, hvilke afsendere, du ønsker at modtage post fra i e-Boks.

Herefter er du klar til at modtage din post i e-Boks, og du vil automatisk få en e-mail, når der er ny post til dig.

Mest stillede spørgsmål

Stadig brug for hjælp?

Driftsstatus

Driften er normal.

Vejledning til brug af e-Boks

Få vejledning i hvordan funktionerne virker i e-Boks.

Få en komplet og printervenlig vejledning i hvordan alle funktioner virker i e-Boks.

Fakta

  • 30.000

    Antallet af afsendere, der sender posten til e-Boks

  • 4.000.000

    Antallet af danskere, der modtager post i e-Boks

  • 220.000.000

    Så mange breve blev i 2013 sendt til e-Boks

  • 3.630

    Så mange ton papir sparede miljøet i 2013 med e-Boks